Sunday, 14 September 2014

It's Job time... Wonderful Day

Buna fetelor,

Pentru că într-una din postările mele trecute am pus o poză cu un căluţ şi au fost întrebări cu privire la legătura mea cu acest sector - agricol, ei bine am decis să vă arăt o mică parte din activitatea mea de zi cu zi.
Sunt jurnalist agricol! Nu e aşa uşor precum pare, este un domeniu din care se trăieşte, unde se munceşte şi nicidecum după metode primitive... Recent am participat la o expoziţie agricolă, aşa că vin cu poze chiar de acolo, să vă faceţi o idee!

 








Aştept impresiile voastre! pupiciii

bluză/blouse Stradivarius
pantaloni/pants & balerini/shoes H&M

8 comments:

  1. Desi ai zice ca e o meserie potrivita pentru barbati, femeile dovedesc mereu ca se adapteaza si reusesc sa profeseze, uneori chiar sa exceleze in orice domeniu.
    Cum e sa fii la volanul unui Lamborghini? :D :)) Pozele cu calutii sunt tare frumoase.
    Pupici!

    ReplyDelete
  2. Asa este Lorena, in zona aceasta lucreaza mai mult barbatii, dar noi, femeile, aducem o pata de culoare si e chiar placut. Tractorul Lamborghini e super..., multumesc! pup u, xoxo

    ReplyDelete
  3. Ce poze frumoase! Arati minunat :)
    pupici

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cea mai buna jurnalista, cea mai frumoasa si draga prietena ♥♥♥
    Te pup cu dor xoxo

    http://dreamworldbyandrea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma coplesesti Andrea, mi-ai lipsit la expo draga mea prietena! te pup si te imbratisez :*

      Delete
  5. Wow ce utilaje! A fost si in Galati un show auto printer care si niste tractoare, dar nu se compara cu "masinutele astea" woah Lamborghini!! Caii dragalasi, cel alb cu pete pare sa fie mai timid. :)
    Weekend placut Paula, multumesc pentru raspuns. Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela, tehnica agricola a ajuns la un stadiu... iui, iui :) Printre atatia cai *putere ma simteam ca o furnicuta :)
      Multumesc, weekend minunat si tie draga mea! pupici :*

      Delete